Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину
Цікаві онлайн-ресурси для розвитку і навчання дошкільників
Методичні акценти від проф. Катерини Крутій щодо організації дистантанційної освіти дошкільників
http://ukrdeti.com/vimogi-do-zustrichi-abo-shho-take-distant-iz-doshkolyatami/
Чим зайняти дошкільнят на каратнині.
Вихователі рекомендують
https://vseosvita.ua/news/vykhovateli-rekomenduiut-chym-zainiaty-doshkilniat-pid-chas-samoizoliatsii-14213.html
Вихователь сучасного дошкільного навчального закладу, особливості його професії
Немає межі, коли людина може завершити свою освіту, але є чітко визначений період, коли освіту потрібно розпочати — це дошкільний вік.
Дошкільна освіта – це цілісний процес, який спрямований на забезпечення всебічного розвитку дитини відповідно до її нахилів, здібностей, індивідуальних психічних і фізичних особливостей, культурних потреб, формування моральних норм, набуття нею соціального досвіду.
Основною фігурою у виховній системі дошкільного навчального закладу є вихователь.
Вихователь — посадова особа, яка займається вихованням дітей в навчально-виховному закладі.
Вихователь — це, перш за все, педагог.
Професія вихователя належить до творчих видів діяльності, оскільки професійна діяльність будь-якого педагога спрямовується на виховання унікальної, неповторної особистості.
Хто такий сучасний вихователь ДНЗ?
Сучасний вихователь – це кваліфікований фахівець, який працює в системі дошкільної освіти, володіє педагогічними технологіями, що відповідають новим суспільним цілям та рівню розвитку науки про дитину.
Насамперед, вихователь — це людина, яка:
1) любить, розуміє і поважає особистість дитини;
2) сприймає її такою, якою вона є;
3) має професійну освіту;
4) володіє педагогічною майстерністю;
5) має педагогічний такт;
5) прагне до самовдосконалення;
6) це добра і чуйна людина, яка багато знає, вміє, цікаво навчає.
Сучасний вихователь також повинен бути хорошим психологом.
Ефективність діяльності дошкільного навчального закладу залежить не лише від програм навчання і виховання, а й від особистості педагога.
Тому вихователь має бути доброзичливим, відкритим у ставленні до вихованців і батьків, уміти налагодити співробітництво з усіма учасниками навчально – виховного процесу в повсякденному житті, оскільки побут дає найбільше можливостей для розвитку малят. Перехід на особистісно – орієнтовану модель дошкільної освіти потребує зміни ставлення вихователя до занять. Заняття відповідно до Базової програми розвитку «Я у Світі» — це зайнятість дітей протягом усього дня за інтересами у групі. Завдання вихователя постачати дітям необхідний матеріал, підтримувати інтереси дітей, допомагати, втілювати в життя задумане.
Надзвичайно важливе вміння вихователя є вміння спілкуватися з дітьми.
Вихователь сучасного ДНЗ повинен володіти мистецтвом спілкування з людьми і дітьми.
В.Сухомлинський відзначав:
«Виховання — це людські стосунки. Хороший педагог – це насамперед людина, яка любить дітей, знаходить радість у спілкуванні з ними, вірить у те, що кожна дитина може стати доброю людиною, вміє дружити з дітьми, бере близько до серця дитячі радощі і прикрощі, знає душу дитини, ніколи не забуває, що він сам був дитиною».
Немає коментарів:
Дописати коментар